marți, 6 septembrie 2011

Teenage protection

   Am văzut o nouă invenție în domeniul auto a celor de la Ford care mie mi se pare a fi cea mai buna in relatia Părinți - mașină - copil. Este una dintre cele maipline de neîncredere relații care implică părinții și copiii pentru că și părinții au fost o dată adolescenți și știu cum gândesc copiii. Acest lucru este uitat de fiecare dată de tineri care au impresia că dacă promit că nu fac nimic și merg încet și nu dau muzica tare și-și pun centura îi și crede cineva. Ca să evităm această chestie Ford a inventat mașina cu 2 chei cu cipuri diferite și  poți seta una dintre ele ca Teenage Key, o poți limita la 130 km/h, care oricum e bine, poți limita volumul la 40 % și oprește muzica în mașină și face urât până îți pui centura.

   Ce-i drept această tehnologie e pe piață de prin 2009 dar eu doar acum am auzit de ea.

Un comentariu:

  1. Mai citisem despre modelele "inteligente" de la Ford. Mai au multe alte chestii deştepte, care pot fi de mare ajutor şoferului. Nu citisem concret despre cheia specială, care mi se pare tot o treabă foarte isteaţă.

    RăspundețiȘtergere