sâmbătă, 13 august 2011

Je t'aime

13 comentarii:

  1. Minunate vocii ..superba melodie !

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-e un dor nebun de niste cantece frantuzesti.
    Ce inseamna sa n-ai youtube ! Nu vrei sa stii cum suna Patrick Bruel in fredonare proprie ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi ne-am pus toţi pe muzică... :)
    Nu l-am mai ascultat de mult pe Bruel, iar de Natasha pe cuvânt dacă îmi aduc aminte...

    RăspundețiȘtergere
  4. Max, Natasha nu e o clasica in muzica frantuzeasca.
    Acum cativa ani insa s-a lansat (parca!) exact cu un cantecel misterios , ce mie mi-a placut mult, Un Ange Frappe a ma Porte.

    RăspundețiȘtergere
  5. romantismul si limba franceza....suna tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Crisa și @C.L.M. - Îmi place de moor și mie și i-o dedic soției din tot sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Max Peter - Cum zice Mihaela, Natasha s-a lansat de curând dar are o voce fermecătoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. @pandhora - în muzică sună foarte bine, dar vorbită...

    RăspundețiȘtergere
  9. Zodrac, youtube am, dar il am in varianta filmelor mute.
    I-am promis pc-ului ca daca e baiat bun si nu ma lasa de tot, in septembrie are sa se innoiasca si el cu o reinstalare.
    Pana atunci am radioul deschis in timp ce stau la pc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pandhora, ai vorbit pe placul meu.
    Romantismul, boemia, flirtul, viata frumoasa, toate suna bine in franceza.
    Chit ca Zodrac incearca sa ne tachineze pentru preferinta asta. ;)
    Vous plaisantez, Monsiuer, n'est-ce pas? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @MIhaeladm - e ok și cu radioul dar cu PC-ul e mai bine.
    Sans blague.

    RăspundețiȘtergere