miercuri, 22 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte ep.2 - Pasul Prislop





   Continuarea la Carmen

35 de comentarii:

  1. Parca-mi amintesc de lectiile de geografie de la scoala: care este cea mai înalta trecatoare din România? Pasul Prislop, din Muntii Rodnei.
    Minunate privelisti! Pacat ca nu am ajuns în realitate niciodata pe acele meleaguri. Dar... timpul nu a intrat în sac. Cine stie? poate cândva...
    O zi minunata! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici n-ai nevoie de cuvinte.Te simti "acasa".

    RăspundețiȘtergere
  3. Biserica din vârf de munte este foarte frumoasă. Peste tot în aceste fotografii se simte mireasma aerului curat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acolo e mai aproape de cer!
    Superbe locuri si imagini!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumusete...parca simt aerul tare si curat...
    uite alt loc in care nu am ajuns...dar...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba zona, sper sa ma ajung intr-o zi. Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am fost pe aici, dar pare superb. Multumim de recomandare. Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  8. paote dai o tura si prin Transilvania...

    RăspundețiȘtergere
  9. Salutare Zodrac !
    multă linişte , aer curat şi desfătare , denotă locul acela . Te simţi înalt şi ai zice că întinzi mâna şi atingi cerul ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Excelente peisaje!Foarte frumos loc ai prezentat.
    O Miercuri plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Elena - Mulțumesc. O după-amiază minunată și ție

    RăspundețiȘtergere
  12. @Carmen - Locuri minunate intr-adevar. Sincer trebuie să mulțumesc GPS-ului că le-am văzut. Zi faină și ție

    RăspundețiȘtergere
  13. @fosile - Am crezut că sunt singurul

    RăspundețiȘtergere
  14. @abbibal - Biserica într-adevăr este deosebită, dar parcă amplasamentul ei face toți banii.

    RăspundețiȘtergere
  15. @acuarele - Cu cât mai sus cu atât mai frumos și mai bine. Zi frumoasă și ție

    RăspundețiȘtergere
  16. @pandhora - să știi că merită din plin.

    RăspundețiȘtergere
  17. @rokssana - WW liniștită și ție.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Alina - dacă ai fost înseamnă că știi despre ce-i vorba. Minunat

    RăspundețiȘtergere
  19. @rappa_ru - Cu plăcere. Mă bucur că-mi ies. Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  20. @raul - Miercurea trecută în Transilvania am fost la Barajul Beliș - Fântânele, și-o să revin.

    RăspundețiȘtergere
  21. @sophie - sunt convins de acest lucru, și la asta m-am gândit și eu când am ales pozele.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Sorin - cred că libertatea, pe care o dobândești odată cu urcarea pe munte este neprețuită.

    RăspundețiȘtergere
  23. @se-cret - Eu sunt îndrăgostit de ele. Zi minunată și ție.

    RăspundețiȘtergere
  24. AM mai citit undeva despre el :) super poze:D

    Multumesc pentru vizita:D pupici

    RăspundețiȘtergere
  25. @C.L.M - Singurul loc din care știam eu de el, era cartea de Geografie. Nu este un loc îndeajuns promovat. Păcat. Și eu mulțumesc. Zi frumoasă

    RăspundețiȘtergere
  26. E o zonă foarte frumoasă, iar eu nu pot să mă laud că am ajuns pe acolo, deşi am citit despre frumuseţile din zonă. Dar îmi propun pentru un concediu viitor.

    RăspundețiȘtergere
  27. Superba zona. Mi-e dor sa ajung din nou.
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  28. @Max peter - pasul este deosebit, dar de fapt toata trecerea dintre Maramures si Moldova este de vis.

    RăspundețiȘtergere
  29. @tu26dor - de cand am trecut pe acolo tot ma gandesc, oare cand o sa revin

    RăspundețiȘtergere
  30. O zona super. La mine acum sunt 31 de grade. As dori o teleportare.

    RăspundețiȘtergere
  31. @Tom si Jerry - atunci era cum era, dar acum să știi că la mine e acceptabil.

    RăspundețiȘtergere