marți, 21 iunie 2011

Kiss My Party

   Sâmbătă și duminică seara am fost în Parcul Memorial Constantin Stere Ploiești, în zona cu nisip la Kiss My Party, sau, cu alte cuvinte, deschiderea oficială a sezonului de vară și plajă.
În primul rând vreau să vă spun c-am căutat zona cu nisip în parc și de fapt zona în care era party-ul n-avea gram de nisip. Noroc că muzica se auzea de departe și am identificat ușor locul. În al doilea rând pe site-ul Partydului KissFm scria că evenimentul v-a avea loc după-amiaza. Noi am ajuns acolo pe la 5-6 după amiază și cum nu era nici o mișcare ne-am gândit să plecăm că s-a terminat. Noroc că i-am văzut pe OliX și Dan Fințescu că atunci despachetau și am mai stat că altfel pierdeam distracția.
   Într-un final party-ul a început cu Partydul Kiss FM cu OliX la butoane și Fințescu MC. Un cuplu de senzație. Adică postul de MC i se potrivește ca o mănușă lui Fințescu pentru că debordează de energie tot timpul, cel puțin pe scenă și OliX le are cu mixatul, ce mai, e profesionist. Au întreținut ei atmosfera, după care a intrat în scenă Morris (Foarte Bun DJ) și cu asta s-a cam terminat prima seară.
   Duminică a început tot cam așa cu un DJ Jonnessey (Meserie de meserie în clubbing) și Aner, un MC, să zicem bun pentru că a reușit pe timp de zi să țină atmosfera, ceea ce Fințescu nu reușise în ziua dinainte. După ei au intrat LLP & Miss Sunshine. Nu știu sincer cine e Miss Sunshine, că de LLP am mai auzit prin clubbing și știu că e vechi în domeniu, dar aproape e praf. A cântat 2 melodii, adică mai exact câte jumate din fiecare. A cântat e mult spus, pentru că a intrat peste pozitiv și-n afară de faptul c-a urlat n-am auzit nimic. După ce a cântat două melodii, LLP a continuat mixul și ea a făcut pe MC-ul. Proastă alegere, foarte proastă.
   După vreo oră a intrat Raluka, care are o voce impresionantă și după ce și-a încheiat repertoriul a fâcut un putpuriu din Maddonna, Rhianna, Jesica Jay și cam atât mi-aduc aminte. Foarte frumos. Și undeva pe la vreo 10 au intrat în scenă din nou OliX și Fințescu și-au ținut atmosfera până la 3 dimineața (acuma poate înțelegeți de m-am dus așa luni la muncă).
   Un party frumos, cu lume multă, de toate vârstele (asta mă surprinde plăcut pe mine că acolo de unde vin eu nu se distrează oamenii după 40 de ani că oare ce zice lumea, un concept care mă exasperează) care a venit să se distreze, cu un singur minus mare, din punctul meu de vedere. Au fost mai mulți DJ-i pe scenă, au mixat mai multe stiluri, dar au fost cel puțin 20 de piese care s-au repetat la fiecare. Acesta pentru mine este un minus mare, dar atmosfera plăcută de club în aer liber a făcut toți bani.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu